hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Friday, November 12, 2010

SAYA JUMPA DIA KAT LAMAN SOSIAL...

"Dia"

siapakah dia??

haha...dia muhammad fariz...sy knal dia baru sebulan..kami knal kt fb..tp dia cukup baik buat setakat ni yg sy rasa...dia tu terlalu yakin dan berani sy kira..kami masa tu baru 3 mggu knal, dia trus decide nk dtg kelantan..katanya nk lawat muzium...so, sy xkn nk halang org nk dtg so kita ahlan wasahlan je laa...dia dtg cuma sehari saja sebab dia xda cuti cz kerja..(technition).erm..bila dia kata nk jumpa dlm mind saya xkn saya nk kuar berdua ngn dia..da la baru ja knal kan? so sy decide ajak cik jue ngn dd ja..kami ke muzium..pelbagai muzium di kelntan ni dan ke kb mall n last g tesco tuk hantar dia naik bas mlm tu..hari tu hari ahad yg lalu...masa tu dia belanja kami mkn...saya bawa dia makan di medan selera ulam kg kraftangan ( tmpat plg sohor diklate ngn mknan diraja)...dia yg belanja kami..masa kat tesco pun dia yg bayar semua..kami mkn big epal donut..tapi dia ckp dia xsuka sgt..muak katanya..hahaha..tp sy sgt menyukai donut itu..hehe..pas hntr dia tggl la dia kt ctu sowang2...mlm tu baru dia naik bas balik penang....

0000000000000000000000000000000000000ooo000000000

No comments:

Post a Comment