hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Sunday, November 21, 2010

KAMI JUMPA SEBENTAR TADI

Seronok sangat jumpa korang tadi..jumpa makan sama2...thanks to shu, yati n ika..nanti d lain masa bleh r kuar ag sama2..nway sy harap korang xterasa sy mempergunakan kawan seperti mana kawan saya (lala) mendakwa saya memperalatkan dia..mengagungkan kawan yg baik (yg kaya)..sebaliknya saya tidak sebegitu..Demi Allah dakwaan itu tidak BENAR..saya adalah diri saya sendri..saya selesa utk bergaul dan berkawan dgn semua org..ada masanya saya diam tak bermakna saya tak suka dan xbermakna saya nak berlagak..apapun terima kasih kpd lala kerana menyedarkan saya..doa saya buat dia moga dia bahagia dan berjaya di dunia dan akhirat..aminn..tiada dendam dalam hati saya kepada sesiapa pun..wassalam..

No comments:

Post a Comment