hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Friday, November 12, 2010

MY HOLIDAY IS OVER

Salam mesra buat pembaca blogku semua...tajuk kali ni ialah my holiday is over..sepatutnya bnda ni saya post last week...tp tdk berkesempatan nk post..erm..tarikh 26.10.10 saya sudah selesai segala exam! saya pulang ke shah alam rumah abg dan bercuti di sana selama 3 hari..selepas saya pindahkn separuh brg2 saya ke rumah sewa baru..maklumlah..sem depan dah kna move to shah alam..erm.kembali ke story holiday saya la kan..setelah 3 hari saya di rumah abg saya di shah alam, sy gerak pulak ke melaka rumah abg saya lg sowang...holiday di melaka plak...holiday saya kat melaka cukup best...terbaek wok!..hehe..saya g bandar hilir..namun apa yg paling best kat sana masa naik cruise merentasi sg melaka..best sangat..xrasa pun duk semenanjung..rasa cm saya kat sabah..duk pedalaman sabah rasa..haha..peristiwa yg best jugak, saya naik menara taming sari..best sgt2..even masa 1st tu saya sgt gayat sampai xterkata2..kelu lidah tuk bicara..haha..by da way..thanks kepada abg saya dan kak ipar saya kerana bawa saya g jalan2 cuti2 melaka..hehe..setelah cukup 1 week sy kat sana..tibalah pula sya pulang ke kg halaman sy..kota bharu kelntan...tibanya saya kt ctu, hr ahad masa tu, saya disambut oleh somebody yg baru saja sy knal..melalui laman sosial fb..hehe..muhammad fariz nama dia..kami baru sebulan kenal..tapi dia sgt excited nk dtg klate..so dia pun dtgla..sambil dtg bercuti dia juga nk jumpa saya...haha...cerita seterusnya akn bersambung,,,


*********************************************************************************

No comments:

Post a Comment