hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Thursday, July 1, 2010

SAYA RINDU MEREKA

Sungguhpun baru sahaja seminggu sy berjauhan dengan keluarga nunjauh di sana pantai timur, namun saya sudah amat merindui ibuku tersayang dikampung..sy doakan ibu dan adik beradik yang lain disana sihat walafiat..segala jasa dan pengorbanan kalian padaku ak sy tukar dengan suatu hadiah dipenghujungnya nanti perjuangan sy disini..ini janji saya pada keluarga..pada ibuku terutamanya..Meskipun baru 8 hari lepas sy berjumpa 'dia' namun rindu dihati ini makin menjadi2..walau kami selalu menghubungi antara satu sama lain, namun perasaan rindu itu belum pulih terubat..hehehe..namun hubungan kami hanya sekadar teman tapi mesra utk permulaan dulu.Sy doakan kejayaan dia. Semoga dia keluar nanti jadi jurutera yg dihormati seperti mn dia yg cukup menghormati kaum hawa.Moga berjaya ye!..

No comments:

Post a Comment