hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Monday, July 12, 2010

SAYA NAK CUBA REALISASIKAN IMPIAN MAK SAYA

Sy nak realisasikan impian mak saya..saya xkan pernah lagi buat dia kecewa dengan saya..saya tak akan pernah lagi menyusahkan dia untuk ambil beban fikir tentang masalah diri saya..saya kesian tgk dia..saya tak mahu tgk dia tak bahagia..saya nak dia bahagia dan gembira sepanjang masa...DALAM HIDUP SAYA, SAYA CUMA SAYANG MAK SAYA SEORANG SAHAJA...SAYA SAYANG MAK SAYA LEBIH DARI SAYA SAYANG DIRI SAYA SENDIRI..itu adalah apa yang saya rasa..dalam naluri hati saya berkata sedemikian..Saya nak tengok dia bahagia..cukuplah dia tanggung derita suatu ketika dulu...YA ALLAH ENGKAU BERILAH KAMI KEBAHAGIAAN DUNIA DAN AKHIRAT...ENGKAU LAPANGKANLAH HATI-HATI KAMI...ENGKAU TERANGI HATI-HATI KAMI DENGAN NUR-MU YA ALLAH TUHAN RABBUL JALIL....

No comments:

Post a Comment