hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Saturday, July 3, 2010

APA YANG SAYA NAK DALAM HIDUP SAYA

saya nak degree saya!

saya nak semua org sayang sy!

saya nak jadi kaya!

saya nak ke makkah bersama suami!

saya nak bawa ibu saya ke makkah buat kali kedua!

saya nak jadi anak yang paling terbaik!

saya nak ada keta sendiri...my body kit black honda jazz!

saya nak ada harta sebelum kahwin!

saya nak ada rumah baglo yang ada banyak laman, supaya nanti saya boleh buat landskap!

saya nak hidup saya bahagia di hari muka!

saya nak org bangga dgn saya!

saya nak jadi org yang berjaya di dunia dan akhirat!

saya nak bakal suami yang baik dan ada dalam senarai saya..hehehe!

saya nak naik kapal!

saya nak g melancong mengelilingi dunia!

saya nak ada company sendiri!

saya nak ada ladang tanaman/ kebun buah saya sendiri!

saya nak bahagiakan semua orang!

DAN YANG PALING PENTING DALAM HIDUP SAYA, SAYA NAK TENGOK MAK SAYA RASA BAHAGIA DAN GEMBIRA SETIAP MASA!!!

No comments:

Post a Comment