hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Monday, July 5, 2010

PERJUANGANKU

Bermulalah titik perjuanganku....saya telah pun berjanji pada diri saya sendiri yang sem ni sememangnya saya akan fokus pada study saya..saya akan cuba menaikkan pointer sy. meskipun tidak mencecah lagi saat ni angka 3. sekurang2nya saya cuba untuk meningkatkan pointer saya..target saya biarlah mencecah ke 2.8 somethg...saya akan bangga bila org tgk saya berjaya dgn usaha sy sendiri. saya akan bahagia bila org2 sekeliling saya gembira. terutamanya mak saya dan keluarga sy. saya akan derita dan sengsara bila terima sebarang pengkhabaran yang tidak baik.. YA ALLAH, KAU selamatkanlah kami sekeluarga..KAU lindungilah kami semua dengan rahmat dan hidayahMU. Hidup dan mati kami hanya untukMU..Perjalanan hidup kami untuk meraih dan meratip REDHA, CINTA dan KASIH-MU wahai TUHAN yang mentadbir alam maya..

No comments:

Post a Comment