hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Sunday, September 25, 2011

AKU INGIN SEPERTI DIA

huhuhuhuuu....terasa tenang menjadi blogger..sebab apapun aku boley luah kt sini..dah terasa bertuah jugak sebab bole cari inspirasi dan menghayati bloger lain...

"aku ingin seperti dia" , matangkanlah aku? diriku tidak seperti usiaku...maturedkan mindaku ya Tuhan...supaya aku bole jadi seperti dia...

manusia, punya cara masing2...manusia punya sifat masing2...tapi aku? aku tertarik dengan cara dia...cara dia bercakap, cara dia meluahkan sesuatu, dan cara dia berfikir. tidak perlu utk meniru atau menggayakan cara org lain, tapi jadilah dri kita sendiri..tapi ak sgt teruja bila kenal dan tahu siapa dia sebenarnya...seorg yg suka berfalsafah jugak rupanya...hehehe...

No comments:

Post a Comment