hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Friday, January 7, 2011

KISAH HIDUPKU

hari ni adalah hari yg paling indah dalam hidup aku tika aku bersama2 kawan..frenship foreverrr............aku nk say thanks to sara, ain, wana, coz korang boleh accept aku sebagai kawan korang...yela...kadang aku rasa sgt rendah dri bila kuar ngn korang..korang anak org kaya2..aku cuma bersederhana saja...erm..thanks sara kerana ko sudi tunjuk ajar aku cara2 "western punya eating"...keenyrogers roasters kedai makan yg demanding bg aku..4 org makan dah RM 110.00..seorang makan dah rm 33.30..sememangnya aku tak kan mampu utk makan dikedai cm ni...tapi aku xkn ego dan hipokrit utk mengatakan "ye aku pernah n salu makan kat sini la sara" bila sara tanya aku..aku secara jujur cakap ni kali pertama aku masuk kenny rogers...aku xpernah tau apa menu dia dlm restorant ni..cuma dlm mind aku saat otw tu adalah mknan western berasaskan ayam..like checken rice shop..so tanggapan aku betulla..cuma price dia jer ak unexpected..huhuu...tapi aku bersyukur sangat sebab korang xpernah nk cuba pulau or memalukan aku kan..baguslah korang..aku suka cara korang hormat 'cara org".even pd mulanya aku malu jugak..tapi aku xsuka tipu org..baik aku berterus terang dan itu cara aku..kepada Nurain ahmad..thanks jugak coz prihatin ngn aku..baguslah ko salu prihatin ngn aku..ko td tanya aku ada duit x mas nk makan kat keeny rogers..aku xnak hampakan dorang n mmg aku nk try mkn kat cni pun..then aku cakap kita g atm jap aku nk amik duit..so, dorang dah faham kehidupan aku..bukan berada cm dorang..so dorang boleh consider ngn aku..thanks sara juga coz hantar aku balik tadi..thanks to wana juga kerna sama2 makan td...best dapat knal korang n jadi sebahagian dari team mate korang...aku xkan lupa korang dunia akhirat..biar org lain nk cakap apa pasal korang tapi aku tahu nilai korang dan dri aku sendri...thx for everythn....

No comments:

Post a Comment