hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Thursday, December 9, 2010

SAYA CUKUP GEMBIRA MENJADI KAWAN MEREKA

salam semua...hari ni sy nk story pasal hidup saya dan hidup "mereka".hehe..pelik jer kan bunyi dia..hehe..sya kenal "mereka"iaitu raja maisara raja musa atau lebih sinonim dengan panggilan sara, siti nurain ahmad( ain), syazwana asfarina (wana), fairuz (ayus), radin umi safiqah(ika), najiha zafira(fira).kami bertujuh ni ibaratnya satu geng laa..tapi kami biasa kuar berempat la kalo makan2..aku, sara, ain n wana...kisah kami bermula kenali pada sem lepas...kisah apa sy xnk story ah..coz nk story bnda len...story dia hari ni, saya bangga dan sangat hepi berjumpa n berkumpulan dgn dorang..walau sy jer yg hidup tak senang cm diorang semua, namun dorang BUKAN jenis yg riak, sombong, bongkak, ego n sebagainya...sebaliknya mereka baik2 semuanya..sara sangggup tggu ak makan tadi...semata2 nk bawa aku ikot dorang g pkns shah alam..aku hepi sangat...mereka baik..kami beli baju semuanya petak2 tadi nk pakai isnin ni g kelas ccm,,hehehe..thanks to u ol be my belovely n good frenz..i will never 4get u ol sampai ke akhr nyawaku..Ya Allah KAU berikan kami kejayaan yang smemangnya kami cari disini bersama2 dan kejayaan itu hanya mampu kami raih dengan kudratku serta iradatMU..

No comments:

Post a Comment