hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Wednesday, November 30, 2011

SYUKURLAH

Ak bersyukur sbab Allah masih bagi ak peluang utk berfikir. berfikir utk jadi lebih matang. payahnya diri nk nampak matang dpan umum. apa yg ak dah buat?? macam mana perilaku ak?? hari demi hari ak cari cahaya itu. cahaya yg ak dambakan supaya hadir suluhkan ak. supaya ak bisa berdiri ats kaki ak sendri. supaya ak boleh berfikir dgn lebih matang. ak yg dianggap selalu tidak matang dlm apapun jua. ayat itu amat menyedihkan ak. buat ak rasa lemah. jatuh. layu. bila ak fikir balik. kenapa 'MEREKA'katakan itu? mgkin ya dan mgkin tidak. hari demi hari aku tunggu. tunggu diri supaya jadi matang.


dan hari ini, aku bersyukur. kerana Allah temukan aku dengan sesuatu yg ak tidak temui sebelum ni. terima kasih Allah.

No comments:

Post a Comment