hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Wednesday, August 3, 2011

SUNGGUH AKU TAK FAHAM DENGAN MEREKA!!!

salam semua....hari ni pelangi nk story bnyk cerita cket...dalam hidup kta ni...kadang kita happy sangat, kadang kita terluka...bila kita hepi sangat. kita dah xingat masa sedih dan kita xtau bila ssedih tu akn tiba lagi....

saat ni hanya Tuhan saja yg tau betapa aku sedih....tak pernah hati aku rasa terguris seperti kala ini....dah lama aku bersedih...tapi mlm ni ak xbole lg nk tahan sebak kt hati ak. selama ni ko bole bt aku macam2...ak sabar je ngn ko....tapi kali ni mmg ak dah xtahan lg dah....

perasaan rasa nk menentang tu hadir tetibe je...dah lama kot ak bersabar...ak bia je dorang nk kata apa pasal aku....ak buat muka xmalu...ak gelakkan jugak...sedangkan dorang hina ak...caci aku...ko ingat ak xder maruah ke???


aku sedar la sape dri aku....hanya budak perempuan yg dtg dari jauh...dr kg yg tak ada apa2 pun jika nk dibandingkan denga korang...ak sedar...ak xpunyai rupa paras yg cantik cm korang....bentuk tubuh yg cantik cm korang...tap tak perlukah korang nk hina aku....aku xder pun menagih simpati kt korang....cukuo je mkn minum ak setakat ni...xder lagi aku meraih kt korang...


aku sedar sape aku....so ko xpayah la nk hina aku....dah macam2 ko perli aku...ko hina aku....ko kata aku giler...ak bole lagi buat muka xtau....senyum2 segala..ko ingt aku suke ke ko wat cm tu...


aku diam xbermakna ak rela dihina...xbererti aku rela diherdik dicaci maki...aku oun manusia...ada maruah dri....sabar aku pun ada hadnya jugak....


kalo ak bole hormat ko, so ko pun hormat la aku....xnk hormat sbg hosmate ko pun, hormat la sbg seorg seislam ngn ko.....

apa2pun ko nk wat pasni lantak ko lah....ni ak rasa cm nk pindah ni.....tp susah la transport plak...sedih laa...rasa nk call mak...mengadu kt mak jer....

No comments:

Post a Comment