hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Tuesday, July 26, 2011

TIADA YANG MUSTAHIL DALAM DUNIA

salam semua....dalam dunia ini xde apa yg mustahil pun....cuma hr ni ak nk cakap...dunia hari ni makin tua....dah sarat sangat dah dengn usianya...dan ak jumpa banyak org yg pelbagai ragam...ada yg tau hanya mengambil kesempatan ke ats kebaikan org lain pun ada...

hari ni, aku dan hidupku...ak dan driku...dah xkesah lagi ttg kawan...tak ada kawan pun aku bole hidup....selangi nyawa belum diangkat Tuhan, selagi jasad tdk terpisah dek badan, selagi nafas masih boleh dihela...dan selagi kudrat diberi Tuhan, insyaAllah aku bisa mampu berdiri dengan kakiku sendri...

Biarlah MEREKA!!!usah kau toleh lagi...usah kau ragui lagi...usah kau pikirkn ttg mereka...adat manusia ada yg baik dan ada yg jahat...fitrah insani...begitulah!...

peduli apa org nk kata yg pntg kita bahagia dgn cara kita sendri....jgn kita cuba buat yg tidak2...pasti hidup akn selamat..hehehe...sekian coretan buat kali ini.....daaaa

No comments:

Post a Comment