hijau2 si pokok

hijau2 si pokok


sy sayang ibu saya

sy sayang ibu saya

Tuesday, September 28, 2010

PILIH SATU DIANTARA DUA...

Salam...kini saya kembali melakar laman pelangi ini dengan hati yang girang....hehe..cerita saya bermula apabila hadirnya duia insan yang bernama lelaki kembali hadir dalam hidup saya................seorang ini sangat2 tulus dan baik hati tetapi tidak berpendidikan seperti yang saya inginkan...seorang lagi baik hati juga, tetapi sedikit kedekut dan agak berkira dan sangat berpendidikan dan ianya menepati citarasaku..huhuu...persoalan sekarang antara muhammad iqbal abdul razak ataupun mohd azrail...????...hari berganti hari, bulan berganti bulan, usia ku makin bertambah, dah sepatutnya saya mencari pasangan ataupun teman bukan untuk terus dijadikan suami ataupun tunangan tetapi sekadar close teman dan cuba untuk mencintai dirinya setulusnya hatiku...cewahhh ayat kelas gitu....

No comments:

Post a Comment